i väntan ,

Sitter här åter igen och väntar på att Christian ska vakna. Det var sista natten i natt och nu har han i alla fall lite ledigt, OM det inte skulle vara för denna jäkla jour som gör att han inte kan följa med och titta när jag tävlar imorgon (?) Juste, ja jag har min första tävling imorgon sedan i januari då jag skadade mig. Kommer inte förvänta mig ett bra resultat, men det är alltid bra träning att komma igång och tävla lite igen. Har läängtat så mycket efter det, speciellt när jag varit med och kollat på alla andra i klubben som får tävla. Men jag och min bror/tränare har helt enkelt bestämt att det blir nästa år som gäller istället och tävlingarna nu är bara lite tävlings-träning inför det som komma skall nästa år. Nu tänker jag nog minsann sätta mig och pyssla lite, blev så otroligt sugen på det.
Föresten så får jag finbesök av mina föräldrar i helgen, de kommer först till Gävle imorn och kollar på min tävling och sedan följer de med hem till Grycksbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0