kladdkaka i ugnen ,



Nu står kladdkakan i ugnen. Vi har bjudit över Björnar på en födelsedagskladdkaka, några dagar försent.
Tänkte bjuda på fika i måndags, men då var han ju inte hemma.

Annars idag så har jag faktiskt inte gjort något direkt vettigt. Disken står fortfarande och väntar, försökte få Christian att diska men han nappade inte riktigt på det tror jag. Han tog sig en tupplur istället. Tänkte att vi skulle få lite vettigt gjort sen. En skohylla ska upp i min klädkammare, samt en spegel. Sedan ska vi låna en mopp så att vi kan moppa bort lite fläckar ifrån golvet. Sen måste det ju diskas också som sagt, sedan så är det träningen på schemat för mig också. Ska väl försöka träna innan maten i alla fall, tänkte träna tidigare idag men så började det regna och så kom åskan.

Nej, det är väl lika bra att ställa sig och diska lite så att det blir gjort.

Imorgon kommer föresten Louise hit på besök och stannar till söndag,
Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0