Lugnare träning på Lugnet ,



För tillfället ligger min älskling och sover på soffan, men jag funderar på att väcka honom snart så att vi kan fundera ut vad vi ska äta för middag idag. Är hungrig! Var iväg och tränade på Lugnet tidigare idag. Det var dock ett lite "lättare" pass som jag egentligen kunde tränat hemma, men det är så svårt att komma igång ibland och då är det lättare att åka bort till banorna + att det är lättare att se exakt vart ex. 100m är där. Skulle springa 3x5x100m nämligen, tempolopp.
Var lite tungt i luften + att det tröck lite över lungorna idag, vilket jag tror beror på att jag har börjat reagera lite negativt på ägg. Inte bra, inte bra. Blir inge ägg till frukost imorgon.

Idag ska jag även försöka sortera ur min garderob lite och fixa iordning där inne. Ska upp med en "planka" (Christian stör sig på att jag kallar det för en planka), som ska bli en liten hylla till mina skor. Sedan ska vi även sätta upp en spegel som vi köpte för ett tag sedan. Hoppas det blir lite mer ordning. Måste även komma på lite andra små smarta lösningar så att jag får plats med alla kläder på ett bra sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0