pastasallad innan första tävlingen,



pastasallad till lunch.

Idag gjorde jag en mumsig pastasallad med kyckling till lunch, riktigt gott och fräscht en sommardag som denna.
Sedan åkte jag iväg till Gävle för att tävla, första tävlingen sedan skadan. Det gick väl lite som väntat, eller det var tyngre än jag trodde, men tror en del av det beror på att jag var så sjukt nervös innan jag sprang, var rädd för att skada mig igen. Starten var kass, sedan när jag kom upp i fart så tänkte jag "jo, men det går framåt", men näe inte direkt, den känslan höll i kanske 5 meter sedan blev det mycket segt, benen var som spagetti. 13.07, vilket överaskade mig lite då jag trodde det skulle gå på typ 13.5 (så segt kändes det), synd att jag inte kunde pressa mig under 13 strecket i alla fall. Nästa gång. Nu blir det grundträning till viss del, men en tävling till här hemma i Falun kommer jag i alla fall vara med på.
Sedan är det nästa år som gäller, hårdträning tills dess så ska det nog kunna blir bra. Nu har jag kommit igång med träningen igen, och jag vet att jag håller för lite tävlingar. Alltid något.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det mest positiva var väl att du verkligen höll? :) Tiderna kommer sen, det är vad jag hoppas på nu iaf. 65.18 förra veckan var ju verkligen ingen hit :p

2009-07-18 @ 11:08:37
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0