söndagens händelser ,



Nytt arbetsbord i sovrummet.

Nu har mor & far åkt hem, lite tråkigt faktiskt men de får komma och hälsa på snart igen tycker jag.
Vi var iväg till Lager 157, och de andra butikerna som ligger däromkring. Jag fick tre stycken nya linnen, väldigt enkla enfärgade. Det är mycket bra basplagg i alla fall. Sedan köpte faktiskt pappa en skjorta, mycket fin, och jag införskaffade nya strumpor till min Christian. Mamma köpte en tomte, JA, en tomte! Den var underbart fin, och jag var själv lite lockad av att köpa tomtar, men jag väntar tills det är lite närmare julen. De hade jättefina "Mirandanallar" där som de hade lite REA på, tycker de är så underbara. Sedan under eftermiddagen idag fixade Christian det nya arbetsbordet till mig, vilket passar mycket bättre in i sovrummet. Riktigt snyggt blev det tycker jag, eller hur? Nu gäller det bara att komma på någon bra förvaring för allt material som jag har.

Jag är så nöjd över balkongen, och snart är det dags att skörda de första gurkorna. Sedan är det en hel del tomater som är på gång, det är bara att vänta tills de har fått en fin röd färg. Gräslöken har också börjar växa till sig och sockerärtorna har vuxit sig lite större och de har nu en liten klätterställning att vandra uppför. Hoppas även på lite smultron nu under sommaren.

Imorgon börjar hårdträningen, vilket jag inte riktigt ser fram emot. Måste bara komma in i den nya träningen så kommer det säkert bli hur bra som helst. Lär ju bli bättre tränad i alla fall och orka med mina 100m.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tycker verkligen ger allt på hårdträningen nu och visar i någon av de mycket få tävlingarna som är kvar att vi faktiskt kan springa fort ;)



Förresten ska nog komma upp och tävla i Falun nu nångång i Augusti! :)

2009-07-19 @ 20:45:07
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0