gbg + Liseberg ,


En dag på Liseberg.

Igår kom jag hem igen ifrån en helg i göteborg. I torsdags åkte jag hem till Lohärad för att sedan på fredag kl:06.00 vara på sportcentrum i Norrtälje för att kliva på bussen som skulle ta oss alla ifrån Rånäs4H till gbg och världsungdomspelen.
Vid ca: 14.00-14.30 var vi framme vid Ullevi. Några av oss åkte vidare till vandrarhemmet där vi skulle sova. Jag sov i ett 6-bäddsrum där det fanns 3 våningssängar varav en av dem stod framför fönstrena så vi kunde bara öppna ett fönster litegrann vilket gjorde att det blev väldigt varmt i rummet när man skulle sova. Rummet var INTE stort.

Eftersom jag själv inte kan tävla ännu så fick jag, med sällskap av Kajsa, se till att träna lite istället. Gick inte riktigt som jag hade tänkt mig då mitt knä gjorde ont igen, hoppas det blir bättre snart. Sedan satt jag på läktaren i solen och tittade och hejade på alla andra som skulle springa, hoppa och kasta.

På lördagen, efter det att 100m-loppen hade gått och jag och Kajsa hade tränat duschade  i och gjorde oss iordning och begav oss sedan till Liseberg där bl.a. jag och Louise åt störta mjukglassen. Mycket trevligt.

I söndags kväll hoppade vi på bussen igen för att åka tillbaks hem till Norrtälje. Kl:20.45 åkte vi och vid ca kl:04.30 på måndag morgon var vi åter igen på sportcentrum. Åkte hem till Lohärad, sov några timmar, solade lite och gjorde mig sedan redo för att åka hem igen. Hoppade på tåget i Uppsala (fick skjuss dit) och var åter i Falun vid kl:20.32.

Kommentarer
Postat av: moryn

Liseberg.. fan va kul!

2009-07-01 @ 12:27:55
URL: http://metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0