studenter ,



KAJSA TOG STUDENTEN - 5/6


I fredags var jag till Uppsala för att gratta underbara Kajsa som tog studenten. Se bara så fin hon var :)

Idag ska jag hem till Grycksbo igen. Jag blir i alla fall skjussad till Uppsala och åker därifrån istället för att behöva ta mig till Stockholm med buss och grejer. Är så himla trött så det är skönt.
När jag kommer hem igen ska jag självklart pussa på min älskling som jag saknar så även om det bara gått två dagar sedan vi sågs sedan, men sen ska jag även installera The Sims 3 som Christian har köpt till mig. Jag är så GLAD!

Idag är det lite finare väder ute, och jag hoppas det håller i sig och blir ännu finare ute under veckan, vore ju underbart.
På fredag blir det studentfirande igen, men då är det min lillebror Dennis som springer ut ifrån skolan. Hoppas det blir sol och varmt då. Jag vill också ta studenten (igen), det var så otroligt roligt.
På tisdag ska jag till Avesta och sminka två söta tjejer till deras bal. Det ska bli väldigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det var en väldigt "kajsig" bild må jag säga ;)

Jättekul att du kom :D

2009-06-09 @ 13:03:32
URL: http://optimistfjolla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0