åter i skogen ,

Så var man hemma i Lohärad/skogen igen. Det var minsann inte så många hemma, bara lillebror & far min. Mamma är i Norge och Daniel är i gbg, eller är på väg hem därifrån. Det har ju varit JSM+USM i friidrott under helgen, vilket jag är så ledsen över att jag inte kunnat vara med på, jäkla skada! Snart börjar jag i alla fall bli toppen i benet igen, lyckades dra till det lite på nytt för nga veckor sedan på en träning (vilket inte var så bra), men nu tror jag att jag är på G igen. Har kört styrketräning under veckan iaf :D

Som sagt så har jag tillbringat några dagar i mitt blivande hem, mycket mysigt! Jag och Christian har haft det väldigt trevligt och jag har diskat en massor. Det börjar bli lite ordning som sagt, men fortfarande mycket kvar. Ser väldigt lovande ut i alla fall. <3

Helgen har varit väldigt trevligt. Efter lite träning på gymmet med Christian och Björnar åkte jag och Christian hem till oss för att duscha för att sedan åter igen träffa Björnar och Catherine för en trevlig kväll med TP. Det var tjejerna mot killarna och självklart så lät vi killarna vinna så att de inte skulle bli griniga efteråt. ;O

Jag funderar föresten på att lägga en liten beställning på nya pärlor och smyckestillbehör så att jag kan göra lite vårsmycken. Nu när jag har fått hem min stämpel med logga ska jag minsann komma igång igen!


Kommentarer
Postat av: Cat

Ohh vad skoj att du också har blogg =) Jag håller med, inte kul att ha en grinig pojkvän så för fridens skull fick de väl vinna denna gång då :P ÅHH... det skulle vara superkul att få spela PS3!! Ska också köpa så snart jag får råd till det, älskar tvspel.

Kraam

2009-03-08 @ 22:06:25
URL: http://www.laconian.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0