baka baka baka kaka ,

Är lite dålig på att skriva här. Men här kommer lite uppdatering om vad som har hänt.

Idag var jag och tränade ett ordentligt träningspass för första gången på typ 3 veckor. Det gick bra, och skadan i låret kände jag inte av under träningspasset så det var ju kanon! Härligt att få ett ordentligt träningspass, även om det var jobbigt. Efter Italien-resan blev jag sjuk och var dålig till och från i två veckor. Sedan har lårskadan spökat och sedan fick jag tandvärk (visdomstand).

I fredags var jag och Sara iväg på helkroppsmassage på Elisabethskolan. Det var riktigt härligt. Efter det vandrade vi omkring en stund i storstaden, för att jag sedan skulle åka vidare iväg till Uppsala där jag mötte upp födelsedagsbarnet Kajsa (grattis i efterskott). Det blev fika med mycket god kladdkaka och mumsig smörgåstårta. MUMS!
Var där hela kvällen tills min Christian plockade upp mig för att åka vidare hem till Lohärad.

På lördagen sen var jag, Christian och min mor&far + två bröder på bröllop. Det var min kusin Linda som gifte sig. Jag fixade hennes brudmakeup. Hon hade en helt underbar klänning och hon var verkligen jättefin. Ska se om jag får tag på någon bild som jag kan visa sen. Brudparet var jättefina och det var en jättetrevlig dag med god mat.


Nu ska jag ta och baka en sådan där god Kajsa-kladdkaka och sedan imorgon kanske det blir en rulltårta som Christian tjatar om.
Sedan på fredag får vi finbesök i form av min lillebror Dennis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0