mysdag imorgon ,

Det blir en tidig morgon för mig imorgon. Ska med en buss typ kl08.45 ifrån Norrtälje för att sedan möta upp Sara vid centralen kl10.00. Vi ska åka vidare till Elisabethskolan där vi båda är inbokade på helkroppsmassage, underbart! När den timmen är slut så ska jag väl roa mig i staden en stund, kika lite i butikerna (kanske kan få med mig Sara en stund), för att sedan åka vidare till Uppsala där min otroligt söta vän Kajsa bor. Förhoppningsvis kommer väl Kajsa och möter mig vid tåget för att vi sedan ska gå hem till henne och fika, för det är nämligen så att hon fyller år imorn. 19år!
G R A T T I S , så här lite i förskott.

Sedan är det bara att bege sig hem igen, och då hoppas jag på att få se min älskade Christian <3
Kan hända att det blir lite träning på kvällen också, får se hur jag mår efter dagen.

Hur som tror jag det kommer bli en mycket trevlig dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0