solsken ,

Nu har vi varit här ute i Lohärad några dagar. Igår var en helt underbar dag med solsken och idag är det ännu bättre.
I torsdags däremot så var det en tvåtimmarsträning i REGN, non-stop regn! Gick bra första halvan, men sen blev det kallt minsann. Man får väl skylla sig själv när man inte har ordentliga kläder.

Igår tog jag mig tiden att ligga ute och ha det bra ute i solen. Ska få lite för-färg innan resan ;)
Det var väldigt härligt och idag ska jag minsann lägga mig ute i solen och steka lite till, för imorgon så smäller det. Kl:14.40 sitter vi på planet mot MALLORCA!

Nu först ska jag in till Norrtälje med min mor för att inhandla det sista inför resan, lite solskyddsfaktor bland annat. Sedan blir det hem och lägga sig i solen några timmar (helt underbart), och sedan ska jag väl försöka ta mig i kragen och träna lite. Till middag ikväll blir det grillning och på TV kommer självklart Robinson-finalen visas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0