städat ,



Nu är det fint på mitt pärlbord.


Städa städa städa, och sedan lite packa. Igår så städades det hela kvällen och nu har jag fixat och donat sedan jag vaknade. Tomatplantorna är nu omplanterade, i alla fall 6st. Sen ska några med till Lohärad som jag och Christian ska till idag för att hälsa på min familj lite innan vi åker vidare till MALLORCA! :D
Mina gurkplantor har blivit riktigt stora nu, och har massor av små gurkor som växer. Catherine ska vara snäll och ta hans om mina älskade gröna vänner medan jag och Christian är i Norrtäljetrakterna, sedan på söndag så åker ju även de till Mallorca så då hoppas jag att det är någon annan som kan ta hand om plantorna så de inte dör bort. Christian skulle prata med sin bror.

Nej, nu måste jag fortsätta packa, göra mig iordning och sedan städa det sista så att det är fint när vi kommer hem igen.

Kommentarer
Postat av: Catat

Oj, riktigt snyggt! Helt otroligt vad det gick att få ordning där ;) Yes, får väl se om plantorna överlever nu då :S Ses snart!

Kram

2009-05-27 @ 17:39:39
URL: http://laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0