fortsättning följer...



Började imorse att brodera på min jullöpare. Var lite krångligare att komma igång när man ska hitta mitten och räkna alla jäkla rutor så att det inte blir någe fel när man ska sy till kanterna så att det blir en fin duk av det hela, men nu är jag i alla fall igång och direkt man har fått dit några korsstygn är det lättare att hålla koll då man har något att utgå ifrån när man ska sätta sig och brodera.

Ska göra mig iordning nu så att jag är redo att åka in till Falun med Catherine vid kl14. Jag har lyckats lura med mig henne så att jag får lite sällskap på Plantagen som jag måste till för att byta en kruka till en större. Nu ska det minsann bli ordning här hemma, inte för att det direkt är rörigt här hemma men jag har en massa småsaker om jag vill göra som t.ex. plantera om blommor och ge de fina krukor och nu ska det minsann bli av!!

Snön ligger föresten kvar vilket gör mig väldigt glad. Trodde det skulle vara grått och trist igen när jag vaknade, men icke! Och såg på vädret att det misann ska vara minusgrader några dagar till, hoppas hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0