glädje för hela slanten ,

Igår fick jag veta något som gjorde mig otroligt otroligt otroligt glad, min älskling Christian ska följa med hem till Lohärad under julen. Hur lycklig är inte jag(?), JÄTTE!! Idag har jag handlat hem julgardiner till vardagsrummet + att vi köpte hem den första rullen med julklappspapper. Måste köpa hem några olika motiv på julklappspapper så att alla julklappar inte ser precis lika ut. Ett fint halmhjärta fick vi med oss hem också, som ska hängas upp på något fint ställe. Så otroligt mysigt, och nu dröjer det inte länge innan det är första advent och det är dags för julmusik, glögg pepparkakor, lussebullar och julklappshandling. UNDERBART!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0