höstfint ,



Här kommer en liten bild på min ljungplantering ute på balkongen. Har en till likadan låda + att det blev en ljung över som planterades i en liten kruka som jag ska dekorera lite mer innan en bild på den kommer.
Idag har Christian börjat jobba igen, förmiddag idag och han slutar om ungefär två timmar.

Idag ska det bli träning igen föresten, har nu pratat med min bror/tränare för att komma igång igen. Har varit lite saker som har gjort att jag kommit av mig i träningen och sen är det ju svårt att ta sig tillbaks, men nu ska jag göra ett ärligt försök att komma i form igen.

Nu ska jag nog sätta mig och bordera en liten stund innan jag tar tag i disken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0