nu börjar det hända något ,



Har suttit en stund med min jul-löpare och broderat idag medan karln min har spelat sitt nya TV-spel.
Satt även och broderade en del igår då jag inte mådde så bra och mest satt i soffan eller sov, och titta det börjar faktiskt hända något med min duk. Det tar tid och det är mycket kvar men det blir i alla fall lite roligare o sitta och brodera när man ser att man kommer någonstans med det hela också. Det värsta är väl när jag är klar med hela motivet och det ska göras ett likadant motiv på andra sidan av duken(!!!).

Nu ska jag se till att vi får någon middag här hemma också, tycker det börjar bli dags för det(?)
Sedan tänkte jag kolla på den nya TV-serien Glee som börjar kl21, såg första avsnitten förra veckan och det kan till och med bli så att jag måste fortsätta följa även denna serie. Det visar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0