nummer fyra av fyra ,



Så var jag klar med alla glögg-flask-förkläden.
Här är en bild på den fjärde och sista som jag blev klar med nu under kvällen.


Imorgon får jag börja brodera på min jullöpare istället som kom med posten idag för nu är alla fyra flaskförkläden klara och jag & Christian ska välja ut en av de som vi ska behålla själva då den andra tre ska ges bort(?) Nu när man har gjort klart alla vill man ju ha dem själv, men det blir nog lite mycket. Dock är det två som jag har fastnat vid och tycker är lite extra fina.

Nu ska jag förbereda lite kvällsfika/kvällsmål till kl:21 då jag ska kolla på TV, yes!
Te & macka får det minsann bli.


Kommentarer
Postat av: cat

Den här var absolut finast! =)

2009-11-11 @ 12:31:25
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0