storstädning pågår ,

Idag har det skett storstädning i köket. Det är ännu inte helt klart, men golv-moppandet får bli imorgon istället. Jag och Christian var precis in och handlade oss en Vileda-mopp, så nu har vi en egen sådan hemma = PERFEKT!
I köket har vi i alla fall skurat och tvättat så nu är det minsann rent och fint, finns självklart mer saker man kan göra men tror det får duga. Imorgon ska vi ta o göra rent badrummet och möjlighet städa iordning i något annat rum. Hallen, sovrum och vardagsrum går i alla fall lite snabbare än kök o badrum. Hela lägenheten ska i alla fall bli storstädad till och med torsdag då jag ska börja pynta för advent och sedan på fredag kommer mor o far upp, och möjligen även lillebror.

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack för tipset! ska kolla in det.. Blev lite sugen att julstäda jag med när jag hörde musiken från er idag :) ha det fint!

2009-11-23 @ 23:24:16
URL: http://martiiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0