underbart ,

Åter hemma. Det var så skönt att komma hem för ungefär två timmar sedan. När jag klev innanför dörren märkte jag direkt att älsklingen min hade städat iordning här hemma. Hittade honom sedan i köket där han var i full gång med maten -klyftpotatis och fläskkotletter, mums! Jag var så hungrig.

Sitter nu och väntar på att klockan ska bli 20.00 då jag ska slå igång TV4 och titta på första avsnittet av årets Robinson. Får se om det är något att se. Blev så otroligt besviken över hur de avgjorde förra årets Robinson.

Imorgon får vi nästan påbörja storstädningen här hemma, eller i alla fall på måndag. Vill se till o göra en ordentlig storstädning överallt så det är riktigt rent sen när jag under veckan ska börja adventpynta(!!)
Längtar sedan till helgen då mina underbara föräldrar ska komma upp och hälsa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0