uppe före tuppen ,

RIIING!!! -Kl:04.35 ringde väckarklockan imorse och desamma kommer den göra imorgonbitti, vilket betyder att jag nu ska gå och sova. Vad det är som pågår kommer jag tala om en annan gång ;)
Idag har i alla fall jag och Christian storstädat i vardagsrummet också (mest Christian om jag ska vara ärlig). Nu är det bara badrummet och hallen kvar vilket vi får se till o få gjort imorgon, men då blir det kanske mest jag som får städa då Christian kanske har övning(?). Sen på fredag ska jag ta mig en sovmorgon (sova till kanske kl9?) för att sedan gå upp och lyssna på en massor av julmusik samtidigt som jag stryker julgardiner och plockar fram allt adventpynt.
MYSIGT!
I helgen kommer som sagt mor&far hit (möjligen även lillebror), har ju sagt det tidigare, men nu vet jag helt säkert att de kommer hit. Mamma och jag ska bl.a. baka lussebullar och åka till tomtebutiken. yey!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0