vintermörker ,



Imorse vaknade jag (ganska sent kan jag påpeka) och tittade ut genom fönstret, och gissa vad jag såg. Årets första snö här i Grycksbo. DET SNÖADE! Det var sådant där perfekt/lagom första snö då det svävade ner mot backen och det gör det fortfarande, små söta snöflingor som faller ner på taken som nu blivit vita.
Så var vintern här helt enkelt, lite lagom med sådär 3 veckor kvar till första advent.

Jag tog faktiskt på mig träningskläder och tog en joggingrunda i vintervädret innan frukost. Det var tufft (får skylla mig själv), men ska allt komma igång med lite träning igen. MÅSTE!

Det blir tyvärr inge Borlängeshopping idag, mycket tråkigt. Får bli det imorgon istället, men jag hade ju längtat efter det idag. Jaja.

Har börjar fundera över julklappar, mest över de jag ska ge bort. Har lite extra svårt att komma på vad man ska köpa för julklappar i år, men det är faktiskt några veckor var till jul än men det gäller att vara ute i tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0