fönsterfint ,



Nu äntligen har det kommit upp gardiner i fönstret i sovrummet.



När jag åkte hem ifrån Lohärad denna gång kom jag minsann ihåg att ta med mig gardinkrokarna som jag hade köpt, så nu är det gardinfint i sovrummet också. Blev faktiskt stor skillnad, jag gillar det! 

För övrigt så var jag hemma hos Catherine igår och kollade på Förhäxad. Vi lyxade även till det och hämtade mat ifrån Tzatziki. MUMMA!! för att sedan kolla på lite mer förhäxad och sedan sitta o prata om allt mellan himmel och jord. MYCKET TREVLIGT!

Nu sitter jag här och dricker mitt te och äter några mumsmums (ojdå) och tittar på TV4, nyhetsmorgon.
Ska fråga Cat om vi kanske ska fortsätta med vårt Förhäxadmaraton eftersom våra karlar är på jobbet till och med kl:18.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0