julhandling?



Nu börjar det minsann närma sig jul (på riktigt), och det är dags att börja fundera på vad som ska/vad man vill handla hem till jul. Nu när jag har flyttat hemifrån och bor med min Christian så har jag numera ett eget boende att smycka till jul (även om jag kommer vara hemma i Lohärad på julafton) och jag satt idag och funderade på vad det var som behövdes (helt enkelt jag önskar) till lägenheten.

Några saker som jag skulle vilja handla hem är nya adventsljusstakar (tror inte de vi har är hela), en ljusstake för fyra ljus (första, andra, tredje & fjärde advent), en fin juldörrmatta, en julgransmatta, röda panelgardiner till vardagsrummet, en stor tomte som hälsar alla välkomna i hallen (men det kostar för mycket för tillfället så det får bli ett annat år), en amaryllis och ett balkongset med plastgranris&lampor.

Finns en hel del till saker som jag skulle vilja handla hem, men detta var ett litet urval där några av sakerna ligger högre upp på listan än andra. Får se vad, eller om det blir något alls av detta hemhandlat till i år.
Drömma kan man ju alltid!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0