överraskning i form av palm ,



Denna kom älskling hem med till mig idag.

Imorse åkte Christian iväg till Borlänge en sväng medan jag stannade hemma, då jag hade lite saker jag var tvungen att göra. Fick ett sms av min kära att han troligen skulle ha en liten överraskning med sig hem till mig.
Och minsann, det hade han! En liten söt palm som ska smycka vårt hem.
Blev så glad eftersom jag älskar blommor och gröna växter. Så nu har vi en fikus o en palm. Perfekt!
Nästa gång får vi inhandla fina krukor till de båda. Jag ska även se till o vara duktig och plantera om den nya palmen så att den får en större kruka att växa sig stor i.

Nu börjar det minsann bli dags för matlagning.


Kommentarer
Postat av: cat

Den var superfin!! =) Glansig och grön!

2009-10-19 @ 18:47:33
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Sv; hehe ja, det är riktigt tjusigt :)

2009-10-20 @ 13:34:25
URL: http://kaufeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0