pyssel ,



Nu har jag plockat fram broderingarna igen. Jag har några små saker jag ska göra innan jul och det är faktiskt inte så långt kvar dit, så idag kände jag att det var dags att börja så att man i alla fall är igång.
Vad det ska bli visar jag sen när det är klart.

Fick ett litet pysselsug idag och känner att jag faktiskt har lite småsaker att göra.
Längtar så otroligt mycket till jul och då det är dags med julstäd, pyntning och pyssel.
Tänk va gott och dricks glögg och äta pepparkakor. mums!

Fick lust att baka igår också, men kom på det lite för sent och affären hade stängt och vi hade inga ägg hemma. Vet dock inte riktigt vad jag vill baka(?) Längtar som sagt till jul & Lucia så att man kan börja baka bl.a. lussebullar. oh yes!


Kommentarer
Postat av: Jessica

åh lussebullar, va gott. Nu blev jag sugen.

2009-10-29 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0