Rättviksmarknad .


Marknadsnougat ifrån marknaden i Rättvik .

Jag, Christian och Tim har precis kommit hem efter en tur på marknaden i Rättvik. En jättemarknad som pågår under hela helgen, och vi passade på att ta en vända och kika vad som fanns idag. Synd var det bara att det var så jääkla kallt att man inte ville vara kvar allt för länge. Jag tycker det brukar vara samma, samma, samma på marknader (men tycker fortfarande väldigt mycket om att gå på marknader), men idag tycker jag faktiskt att det fanns lite o titta på och till och med sådant man kan tänka sig köpa (om man hade någe pengar + om man hade varit bättre klädd och orkat kolla närmare på allt).

Med mig hem fick jag i alla fall MARKNADSNOUGAT & en rem
+ att det blev en färsk varm munk på plats.
mumma!

Nästa vecka ska jag åter åka hem till Lohärad för att sedan vandra lite på marknaden i Norrtälje också,
har gjort det i alla mina år (21år), så ska minsann hem o ta en titt i år igen.
Dock är den inte ens nära på så stor som i Rättvik, men det är ju Norrtälje. Måste titta förbi och kanske fylla på med lite mer marknadsnougat o någon rem.


Kommentarer
Postat av: Catrin svarar

ja så var det här också innan vi tog oss i kragen =) snart är det ju vinter och då är det väl inte mkt växter som överlever =)



åh va gott med nougat!

2009-10-03 @ 14:13:42
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Linda

Missa inte rean i min webshop, har rea på KanDee linnen och Unica Of Sweden armband!

http://www.beautyinsideout.se

2009-10-03 @ 16:08:17
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0