sjukling(?)



Hittade denna bild ifrån då vi var i Göteborg på världsungdomsspelen i somras.
Jag kunde som sagt var inte tävla då, men det var i alla fall trevligt och VARMT! Nu är det allt annat än varm ute och jag väntar bara på att första snön ska komma här i Falun/Grycksbo. Saknar faktiskt värmen, speciellt när det kommer till träning. Man måste ta på sig så mycket kläder när man ska träna ute nu.
Samtidigt längtar jag till snön och julafton, otroligt mysigt.

Föresten så håller jag på att bli sjuk, tror jag i alla fall, mår inte tipptopp för tillfället och igårkväll mådde jag inte heller någe vidare. Därmed blir det inte någe träning förens jag mår bra igen. skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0