uppdatering behövs ,

Jag kom precis på att det har varit lite dålig uppdatering här. De senaste dagarna har gått så fort, även fast helgen kändes otroligt lång. Mycket underligt.

Igår var jag i alla fall hemma hos Catherine och kollade på en massa förhäxad då våra karlar var iväg och plockade upp bryggan i Tansen. I lördags var jag också hemma hos Cat och då var även Julia där då alla våra karlar var in i Falun och härjade(?) Vi tittade på film medan vi snaskade på ostbågar, chips och cola. Sedan blev det även en hel del snack. Mycket mycket trevligt och ROLIGT!

IDAG har jag faktiskt fixat lite ordning i Christians "bra-å-ha-skåp" som finns i köket. Nu är det minsann lite ordning där inne, ska slänga upp en bild sen på hur fint jag har gjort det! :)
Får se om jag ska försöka sortera och städa lite mer efter lunch. Ska även se till o träna lite idag (slarvig har jag minsann varit med det), men ska helt klart komma igång o röra på mig igen nu när jag verkligen är helt frisk.
Nu måste jag dock äta något, är jättehungrig! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0