fotoboken ,


fotoboken med bilden ifrån jul&nyår-08 som jag gör till mor&far.

Funderade ett tag och jag skulle sätta mig och pyssla lite, men det blev inte så. Behöver mer nyårsinspirerat material. Får helt enkelt ta det en annan dag. Pratade lite med mor min i telefon istället.
Snart ska jag åka hem och hälsa på lite, i helgen åker jag. Det ska bli trevligt. Vet dock inte hur länge jag stannar ännu, eftersom det beror lite på. Kan hända att jag stannar en vecka, men då kommer jag sakna min Christian otroligt mycket istället. Så får se hur det blir.


Nu tänkte jag att jag skulle få med mig älskling på en liten promenad i det fina vädret. Hoppas höstvärmen håller i sig några dagar till. Det är så otroligt härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0