bedtime stories ,


Biancas nya lekplats.

Idag har man varit på jobbet mellan 12-19. Som sagt var det bara hem, äta middag och sedan sova efter det. Har nu fått i mig middag och tittat på Vampire diaries, så nu ska jag göra mig klar för sängen. Imorgon är det nämligen väckning kl04.30.

Har fortfarande inte hunnit så mina fröer, jag är så sämst för tillfället. Får se om jag hinner med det imorgon, tveksamt då jag o Christian firar 5 år imorgon. Tiden går så otroligt fort.

På lördag jobbar jag också, men får nog ställa mig och gräva i jordpåsen när jag har slutat så att jag hinner få några plantor innan sommaren är slut. Men nu är det som sagt dags att sova.


Kommentarer
Postat av: cat

Bianca borde bli inredare, vilken snygg vinkel på tavlan- hela rummet lyftes liksom ;)

2010-04-24 @ 09:16:03
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0