Bianca på halt golv ,

Nu har jag städat, tvättat och diskat här hemma. Har till och med moppat golvet, och precis som förra gången hade jag en lekfull liten kissemiss som var lika nyfiken som rädd för moppgarnet som gled över golvet. Det roligaste är att hon försöker springa på det nymoppade golvet, vilket inte ger någe bra resultat kan jag tala om. Bianca ligger mer på sida en står på fötterna. Efter att vi städat och sedan ätit lunch somnade både jag och Bianca på soffan. Jag var så trött efter städning och hon var så trött efter alls bus hon haft för sig här hemma.

Nu börjar det istället närma sig middagstider och det låter som om det blev hamburgare till middag. Jag längtar så efter att få en god grillade köttbit till middag, vilket betyder att jag längtar en del hem till Lohärad eller tills det är tillräckligt fixat ute vid sommarstugan så att man kan sitta där på kvällarna och äta god mat. Jag kan ju även bjuda in mig själv och Christian hem till Cat o Björnar och deras balkong(?)

Imorgon är det jobb på schemat igen. Hoppas jag har blivit lite piggare tills dess. Nästa vecka är det två dagars jobb uppskrivet och ska väl då ta någon av mina lediga dagar till att städa ur garderoben så att jag kan planera in en shoppingdag då det ska inhandlas nya kläder. LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0