borta bra men hemma bäst ,

Nu är vi åter hemma i Grycksbo och imorgon är det tillbaks till verkligheten med tidig morgon som gäller. Jobbar imorgon och på fredag. På fredag kanske min bror komma hit på besök också, vilket vore väldigt trevligt, jag köpte filmen Avatar idag som jag tänkte att vi skulle titta på i helgen.

Jag har haft det trevligt i Lohärad och "The Umbilical brothers" var som sagt riktigt roliga. Men som man brukar säga "borta bra men hemma bäst", det är alltid skönt att komma hem igen på något sätt. Tyvärr blev det inte till o träffa några av mina vänner nu när jag var ner. Pratade lite snabbt med Louise o Matilda när jag träffade på de på träningen, men mer än så var det inte. Som tur är kommer i alla fall Jessica upp hit under Maj, det ser jag verkligen fram emot! Fick i alla fall se min familj och ta det lite lugnt hemma i huset, mys!

Idag när vi kom hem hängde det en Nelly.com-påse på dörren. Som en glad överraskning passade toppen jag köpte helt perfekt och skorna likaså, dock var kjolen lite stor tyckte jag så ska kanske byta den till en storlek mindre. När jag var i Norrtälje var jag in på H&M o shoppade upp det sista på presentkortet, vad jag fick med mig hem ska jag visa imorgon. Jag fick även med mig min topp och jeansjacka som inhandlades ifrån B-young för ett tag sedan. Nu måste jag bara rensa i garderoben så att jag kan hänga in alla mina nya kläder.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, snart snart snart kommer jag för nu är maj här! :D

2010-05-05 @ 18:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0