god natt ,

Ska visst jobba imorgon, PERFEKT! Måste få ihop lite timmar denna måndag också då jag var borta en hel vecka. Har även lite ärenden i Falun så det blir ju hur bra som helst att jobba imorgon och så kan jag gå ner på stan när jag slutar för att sedan hoppa på bussen hem.

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Har varit så seg, men lyckades tillslut ta mig ut på en 30min springrunda. Till middag blev det några pannkakor medan jag tittade på Top Model13. Ska bädda rent sängen nu också innan jag går o lägger mig. Börjar bli trött och det är väl bra det med tanke på att jag måste gå upp i tid imorgon.
Kom på nu att vi inte har någon frukost hemma. FAIL!

Kommentarer
Postat av: cat

Åh jag ville också se top model men dom har inte trean här! Gaaaah!

2010-04-20 @ 17:41:14
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0