påskägg ,



Älskling överraskade mig med ett litet påskägg när jag kom hem ifrån jobbet. Eftersom jag inte kommer vara hemma på lördag då man egentligen ska få påskäggen fick jag det nu istället. Så söt, jag blev jätteglad.
I påskägget gömde sig goda tuggummin, filidutter (som jag tycker är såå goda, men får vänta med o äta dem tills jag kommer hem igen så att jag håller mitt godislöfte) + att det var en hel hög med lotter, vilket jag tycker är jätteroligt att skrapa.
TACK så mycket!!

Nu är det bara o packa så att jag hinner med bussen som går om två timmar.


Kommentarer
Postat av: Louise

Ikväll är det tema säkerhet ;)

2010-04-01 @ 16:46:22
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0