the castle ,



Bianca hittade en ny favoritplats i form av en koja utav ett nytvättat lakan. Direkt när man inte kunde hitta sötnosen så låg hon och sov där. Nu har jag tagit bort lakanet så hon får hitta en ny sovplats.

Det har blivit lite jobb denna vecka = PERFEKT! tisd, onsd, torsd, fredag och lördag denna vecka har/kommer jag befinna mig på jobbet. Så otroligt skönt att få ihop några timmar + att bara få ha något att göra. Hade i och för sig planerat att göra en del här hemma denna vecka då jag skulle vara ledig flera dagar, men jag jobbar hellre så är glad för det.

Nästa vecka ska jag och Christian kolla på "Umbilical brothers" i Uppsala. Tror det kan bli riktigt roligt. Fick biljetter av Christians bror och hans familj i julklapp. Efter "showen" ska vi åka till Lohärad och sova. Får se hur länge jag hinner vara kvar där, kanske får åka hem på tisdag igen beroende om jag ska jobba på onsdag. Det visar sig helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: cat

Hihi verkligen mysigt ställe hon hittat... Dessa djur!

2010-04-22 @ 20:28:49
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0