väderweird ,

Denna söndag har bjudit på konstigt väder. Dagen började med en klarblå himmel, dock lite för mycket kyla i luften. Sen kommer det fler och fler moln och det blåser upp. Inser att det är allt för kallt ute och i nästa sekund snöar det(?). Nu ser det ut som om solen snart kan titta fram igen, vilket vi hoppas på då vi ska grilla ikväll. Jag har längtar så efter lite grillad mat. Helt enkelt, det ska bli jäkligt gott!!

Idag har Christian och jag varit in o köpt lite sten, eller plattor som min far tydligen vill att det ska heta. Jag kallar det i alla fall sten. Dessa ska dekorera kanten av grusgången som går upp till stugan. Tror det kan bli mycket fint, och nu väntar jag vara på en varm och fin dag som vi kan spendera på tomten med en hel del arbete. Jag köpte mig en planteringsspade idag och nu längtar jag tills det är dags att gräva upp rabatter som jag kan plantera fina blommor i.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.

Kram

http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

2010-04-18 @ 19:55:38
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0