zombie ,

Så var man människa igen, eller? Igår när väckarklockan ringde vid 04.30 hade jag ungefär sovit lika många timmar, 4½h. Trodde inte det var sant och förstod inte varför jag inte fick sova längre. Tillslut inser man ju att man ska iväg till jobbet och det var bara att ta sig upp och äta lite frukost. Tror att kroppen inte har återhämtat sig efter Italien-veckan + Boda Borg-helgen. I vanliga fall kan man ju vara trött, men igår var jag FÖRSTÖRD! Var väldigt länge sedan jag var så trött. Ont i kroppen hela dagen och kunde nästan somna stående. Inte blev det någon power-nap när jag kom hem sen heller. Istället blev det chips till lunch för att sedan åka vidare ut till Bjurs för att städa lite på tomten. Efter lite städning (det börjar föresten bli lite finare där nu) åkte vi in till Falun för att handla två stycken "Baden-baden" stolar som vi ska sitta o sola i i sommar. Jag köpte även med två tavellister som ska upp på väggen i köket. ÄNTLIGEN!

Detta var då gårdagen och det går inte att förklara hur trött jag var, men nu efter ca12h sömn till känner jag mig som sagt lite mer som en människa igen. Ledig idag, vilket jag tror behövs då det fortfarande är sjukt mycket tvätt kvar. Måste även städa lite i övrigt här i lägenheten så att det blir fint igen. Sen när jag har fått lite ordning funderar jag på o köpa en glass och sätta mig i gräset i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0