fy fan va jag är bra ,



Idag har jag slitit som ett djur, ja oj va duktig jag har varit *klapp på axeln*. Idag har nämligen jag o Christian börjat lägga gräs på taket, och fy va de är slitgöra. Helt trött är jag efter en arbetsdag vid stugan, men lite (mycket?) gräs har vi allt fått dit i alla fall. Imorgon väntar ännu en dag med gräsjobb. Hoppas jag orkar vara lika duktig då och jobba på så att jag och Christian kan åka iväg till IKEA i helgen. Är så mycket att göra vid stugan så tiden finns egentligen inte för C att följa med, och jag har inte så många andra att ta med som sällskap (åker helst inte själv). Så det gäller att jobba på om jag vill iväg på en liten utflykt. Nu - sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0