borlänge ,

Idag var jag och älskling iväg till Borlänge då jag ville till Panduro för att handla för mitt presentkort. Hittade massor av fint, men fick nöja mig med några saker (även om jag skulle vilja handla hem allt i butiken). Ska sätta mig och pyssla lite ikväll också för att se vad de nya pysselsakerna går för. Passade även på att gå in på HM (där jag har presentkort) för att inhandla en ny mascara.

När vi kom hem ifrån Borlänge dukade vi fram lite godis för att sedan titta på en film, väldigt mysigt. Nu är Christian och hans bror ute och kör med den nya bilen, juste vi köpte en ny bil igår. Vi var även iväg på middag hemma hos Christians moster, vilket var väldigt trevligt.

Imorgon är det jobb på schemat, HELA DAGEN.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jo, I dalarna, och nu vet ju du hur allt ligger till. :p

2010-02-09 @ 19:42:58
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0