fabulous ,

Idag har jag varit så jäkla bra. Som jag beskrev i mitt förra inlägg var jag in och lämnade bilen på verskstan i Falun. När jag kom hem tog jag mig en kopp te och en macka för att sedan börja städa. Jag har städat hela lägenheten + att jag har bytt sand i Biancas lila toalett, tvättat och diskat. Bilen blev klar på verkstan, och eftersom Christian har jour blev det jag som åter tog en tur in till Falun. Jag hämtade bilen, åkte och handlade lite för att sedan åka och hämta mat på tzatziki. mums.

Nu sitter jag och tittar på "The biggest looser". Kl:20.00 ska jag och Christian ner och träna på gymmet. Efter träningen kommer jag känna mig så nöjd då jag faktiskt har hunnit göra en del bra saker idag. Imorgon är det jobb som står på schemat, vilket även betyder att jag måste köra mitt träningspass innan jobbet. Så upp i tid så att jag hinner köra mitt tempo-pass innan kl.12.30 då jag börjar jobba kl13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0