födelsedagspresenter.



I torsdags fyllde jag år, och vilken trevlig födelsedag jag hade. Mamma, pappa och lillebror Dennis kom hit på besök. Dagen började väldigt bra med att jag fick en ansiktsbehandling i födelsedagspresent av älskling min.
Kl:10.30-11.30 hade jag tid på salongen runt hörnet här. Det var mycket mycket skönt.
Jag är riktigt nöjd med både födelsedag och födelsedagspresenter. Fick riktigt fina presenter.
Så nöjd!

Födelsedagspresenter:

Christian: Ansiktsbehandling, Presentkort på Panduro, fina scrapbookingpapper och lotter.
Mamma&Pappa: Resväska, mobiltelefon, id-foundation, kattbok, 2 filmer, såsslev och tesil.
Dennis: Kogänget (film)
Catherine&Björnar: T-shirt och tröja (jättefina verkligen).
Farfar&Renate: Pengar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0