Norrtälje, here I come.

Har kommit hem ifrån ett träningspass på Lugnet. Det gick faktiskt bra idag, jag är nöjd, en stor förbättring från förra veckan. Har ätit lite lunch och sitter nu och tar det lugnt framför TVn tillsammans med sötaste kissekatten Bianca. Hon har somnat här i soffan med mitt ben som huvudkudde, sötnos!

Idag bokade jag en tågbiljett till Uppsala. Så imorgon kl13.33 kommer jag fram till Uppsala där mamma ska hämta mig. Om vi har tid ska vi titta in på stora IKEA också, kanske hittar någe roligt där! Sen ska vi vidare hem till Lohärad och ska sen även in till Norrtälje där jag ska äta middag med Jessica, vilket kommer bli så jääkla trevligt!
På tisdag ska jag umgås med söta Louise. Var väldigt länge sedan vi sågs nu, så det kommer bli väldigt roligt att träffa henne lite också. Sen får jag inte glömma bort att jag ska träna också(!) då det är träning varje dag fram till lägret.

Nu väntar disken + att jag måste tvätta en maskin med kläder idag då jag åker iväg imorgon.

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag längtar efter dig!

2010-02-28 @ 16:32:31
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0