positivitet ,

Nu har jag lyckats snöra på mig joggingskorna och varit ut o sprungit två dagar. Har inte varit världens längsta sträcka men jag har i alla fall kommit igång. Från och med nästa vecka blir det mycket träning som sagt, så får se hur det går.

Ska om 5min dra mig iväg till jobbet. Sen ikväll blir det att sitta hemma och titta på Let´s dance, YES! Får se om jag ska äta någe gott också. Christian jobbar natt så han börjar jobba kl22. Kanske ska titta på en film så(?)
Från och med måndag hade jag även tänkt att bli duktig o inte äta godis igen (ett tag framöver) + att vi ska se till att skriva matlista här hemma så att man har koll på vad som ska ätas varje dag, på det sättet blir det inte samma samma hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0