sällskapssjuk ,

Just nu har jag en underbart mysig liten kissekatt som har somnat på min axel. Det är så otroligt mysigt när hon är trött och vill ligga och sova i ens famn eller i alla fall i ens närhet. Lilla Bianca är faktiskt väldigt sällskapssjuk när hon inte är galen och springer som en tok över hela lägenheten. Ikväll lyckades hon få med sig en tops ifrån badrummet in till vardagsrummet och upp i soffan där hon sedan jagade och lekte med denna tops så mycket det bara gick. Men efter en stund galenskap så blir hon trött och då är hon som härligast. Undrar om jag inte ska passa på o gå o sova snart när hon är utslagen så att jag slipper gömma både fötter och händer när jag ska sova så att jag inte får en kattbebis klor och tänder på dem.

För övrigt är jag såå mätt att det gör ont i magen just nu. Har ätit grekiskt för att sedan äta massor av snask på det. Usch! Imorgon blir det ändring på detta och det är frukt som gäller. Har även känt mig lite halvsjuk idag och hade undet ett tillfället på gränsen till feber. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon när jag vaknar så att jag kan träna. SNÄLLA!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag saknar ju dig också!

2010-02-15 @ 09:13:12
URL: http://iwantyoutonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0