taste this ,

Hallon och lakrits måste vara en av de godaste smakkombinationerna när det gäller mycket, så när jag hittade en "hallon lakrits drickyoghurt" var jag ju bara tvungen att prova. Måste säga att den smakade mycket bra, precis som allt annat med hallon-lakrits blandlingen.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att melodifestivalen ska börja. Jag har köpt hem créme bonjour-vitlök + rån (då jag har en godis och snask fri period just nu) och en bruk cola som jag ska smaska på till TV-tittandet. Christian jobbar eftermiddag och slutar först kl22, för att sedan börja jobba kl06 imorgonbitti igen. TRÅKIGT!
Resan nedåt i landet blir uppskjuten till och med måndag då det inte passade någe bra med tåg, hämtning och träning. Jag hoppas nu i alla fall att lyckas sätta mig på ett tåg på måndag så att jag kan åka ner och hälsa på alla trevliga människor i Norrtälje och fina familjen i Lohärad. Hur jag lyckas lösa träningen på måndag blir en nästa problem. Imorgon blir det i alla fall träning på Lugnet. YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0