tre dagar kvar ,



Idag är det den 1:a februari, vilket betyder att det bara är tre dagar kvar tills det är MIN FÖDELSEDAG! Jag vet att jag är lite galen när det kommer till att tala om att jag fyller år snart, MEN jag tycker så mycket om födelsedagar. Kan ju vara därför. Det bästa är att mamma (får se om det blir någon mer) kommer komma upp hit och hälsa på på torsdag. UNDERBART!!

Annars så rullar allt på som vanligt. Jag har helt och hållet tröttnat på vintern och vill ha vår, helst nyss. Längtar så otroligt mycket efter att få ta på sig kjol och en vårjacka. Det värsta är att man troligen kommer få vänta ett bra tag till innan det går. I april blir det hur som träningsläger i Italien igen. härligt!

Föresten, GRATTIS till Emma som fyller år idag! :)


Kommentarer
Postat av: Anna Kubel

jo det stämmer, men nu ska jag flytta igen! :)

2010-02-02 @ 17:05:22
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: julia

hej, hoppas att du haft en bra tisdag :)

2010-02-02 @ 17:29:39
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0