TV-nörd

Som den TV-nörd jag är följer jag en hel del serier och tittar på en hel del TV under min vardag och helg. Just för tillället sitter jah bänkad framför 6:an och Vampire diaries. På tisdag börjar den efterlängtade serien Desperate housewives + att CSI har säsongspremiär på måndag. Börjar även några nya serier som jag kanske ska kika in. Måste hälsa på hemma hos Catherine så att vi kan titta på lite förhäxad också. Biggest looser har jag blivit en trogen tittar av också. Det går så mycket bra på TV!

Blev visst så att jag ska jobba imorgon också kl12-18, TREVLIGT! Nästa vecka var det dock ont om tider. Om det inte dyker upp någe annat så åker jag troligen till Norrtälje/Lohärad och hälsar på några dagar istället.

Kommentarer
Postat av: cat

Vad gör du ikväll då fröken? Lust att kika förbi och se på lite charrrrrrrrrrrrrrrmed ?? Kram

2010-02-26 @ 11:22:44
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0