clean ,



Jäklar va jag är bra. Idag har jag städat hela lägenheten, och då har jag även moppat govlet i alla rum inkl. badrummet. Jag har även städat i skåpet under diskbänken, ni vet där papperskoren och allt äckligt är. Nu är det däremot mycket fint även där.
Nu sitter jag och väntar på att Christian ska komma hem. Han lär vandra in genom dörren om ungefär en timme. Då återstår bara problemet med vad vi ska äta. Jag är så jäkla hungrig, så bör nog ta o äta en macka eller liknande så att jag inte är grinig när älskling kommer hem.
Resten av dagen/kvällen tänker jag allt ta det lugnt och inte göra någonting.
Imorgon är det jobb igen, funderar även på att åka in lite tidigare och kika på lite kläder på stan.
får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0