"inte-göra-någonting-alls"

Är på ett "inte-göra-någonting-alls" humör för tillfället. Gick upp kl04.30 för att sedan börja jobba kl06. Stannade och pratade lite med Lotta ett tag för att sedan åka vidare o handla innan jag begav mig hem. Väl hemma tog jag mig lite fika i form av te och macka framför filmen Coyote Ugly. Nu sitter jag här och väntar på att Christian ska komma hem. Jag ska väl se till att diska det lilla som finns att diska (gäller att diska på en gång för annars byggs det diskberg). Blir väl träning senare idag/ikväll, måste verkligen se till att hålla igång träningen. Imorgon är det jobb igen, kl13-19 vilket betyder att jag måste se till o träna lite innan jobbet.

Undrar om jag inte ska ta o pyssla lite i alla fall.
Köpte ju hem nya limstift för någon dag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0