pysselfredag ,


Fotobok med bilder på vår sötis Bianca Bon Jovi .

Fredagkväll. Vad händer då? Inte mycket. Christian jobbar eftermiddag, vilket är väldigt tråkigt då det blir till att äta middag själv (vilket brukar resultera i att det inte blir någon vettig middag). Ska snart ställa mig och steka en hamburgare. I övrigt sitter jag och pysslar med min fotobok där jag sätter in bilder på Bianca från det att hon var bebis och varteftersom hon blir äldre och äldre. Senare ikväll blir det till att titta på Let's dance.


Kommentarer
Postat av: cat

Sidärja. nu börjar boken komma igång med att skapas, roligt pyssel!

Ja det är värdelöst när de jobbar eftermiddag för helgerna blir så tråkiga o ensamma om man inte planerat nåt annat liksom. När var din personalfest?

2010-01-22 @ 23:45:24
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com
Postat av: zara

Åh va fint gumman!! Den måste jag komma å kika i sen :D Så himla gullig idé!

2010-01-27 @ 23:13:06
URL: http://twitter.com/Zaltlakritz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0